Розсилка новин
Фахівці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" розповіли про головні переваги онлайн-сервісів для споживачів: дистанційні канали взаємодії з клієнтами – це зручні інструменти, які доступні 24/7 і дозволяють вирішити питання електропостачання за лічені хвилини. На цьому наголошують фахівці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". • Мобільний застосунок "E-Svitlo" – аналог особистого кабінету, що завжди під рукою. Він адаптований для користувачів смартфонів. "Сервіс дозволяє керувати необмеженою кількістю особових рахунків. Так ви можете внести покази лічильника чи оплатити рахунок не тільки за себе, а й за рідних і близьких", - пояснили в енергопостачальній компанії. Також у особистому кабінеті можна обрати спосіб отримання рахунку за електроенергію, зокрема, відмовитися від паперових платіжок і перейти на електронні. Для цього треба поставити відмітку в налаштуваннях. * Якщо Ви помітили помилку, виділіть її в тексті та натисніть [Ctrl] + [Enter].
|